Sobota 2024.11.23 Imieniny: Adeli, Klemensa Posłuchaj Radia PiK w Internecie
Jesteś w:   Pod flagą » Audytorium 17 Pogoda: duże zachmurzenie temp. 16 °C ciśn. 992 hPa » 
Wyszukiwarka
Menu
Lista przebojów
notowanie: 1174
z dnia: 17-03-2013
1 Niebezpiecznie piękny świt
Plateau
2 Lili
Enej
3 When A Blind Man Cries
Metallica
 więcej

RSS

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi informacjami.

 
 





 
 

 


Audytorium 17
Złote Jabłko dla Audytorium 17
2006-06-28
27 czerwca 2006, o godzinie 11.00
w sali ABC budynku Ministerstwa Gospodarki
podsumowane zostały wyniki kampanii promocyjnej
"Kupując polskie produkty - dajesz pracę"
Kampania uruchomiona została w 2004 roku
i była kontynuowana w 2005 z udziałem
Grupy Radiowej Audytorium 17
skupiającej 17 Rozgłośni Regionalnych
POLSKIEGO RADIA
w tym Polskiego Radia PiK.

Podczas uroczystego śniadania pod hasłem "Owoce współpracy",
wręczono statuetki "złotych jabłek" - symboli zaangażowania w krzewienie idei
patriotyzmu zakupowego.


Jednym z takich jabłek uhonorowano właśnie
Grupę Radiową AUDYTORIUM 17
W wyniku kampanii ETNOCENTRYCZNEJ promującej polskie produkty i polskie firmy, pracodawców
i kreującej trwałe postawy patriotyzmu konsumenckiego osiagnięto wzrost z 5 % w 2004 roku
do 13 % w 2005 i 2006 roku konsumentow, którzy świadomie kupują polskie produkty.

Według badań przeprowadzonych przez TNS/OBOP w tym czasie, spośród 64 % Polaków,
którzy deklarują chęć kupowania polskich produktów - 2,5 miliona konsumentów
wyrobiło sobie trwałe postawy patriotyzmu konsumenckiego.

Siła nabywcza tej grupy konsumentów ma wartość 5 mld złotych.
Sukces kampanii "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" jest tym bardziej istotny,
że to klucz do wzrostu gospodarczego poprzez przenoszenie preferencji krajowych
na dobra krajowe oraz poprawianie nastrojów konsumenckich.


Grupa Radiowa Audytorium 17 - 17 Rozglośni Regionalnych, podobnie jak większość
polskich mediow elektronicznych oraz prasowych, emitowała spoty reklamowe zwracające uwagę
konsumentów na znaczenie patriotyzmu konsumenckiego, w odniesieniu do rynku pracy w Polsce.


Kampania tegoroczna będzie miała za cel budowanie wśród konsumentów
dalszego wzrostu patriotyzmu konsumenckiego oraz niwelowanie różnicy pomiędzy
deklaracjami chęci kupowania polskich produktów a faktycznymi zakupami.


wstecz
realizacja: ideo Polskie Radio PiK|UKF 100,1 MHz|Włocławek 100,3 MHz|Brodnica 106,9 MHz
ul.Gdańska 48, 85-006 Bydgoszcz, tel.+48 (52) 32 74 000, fax+48 (52) 34 56 013, e-mail:
start wstecz do góry