|
|
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi informacjami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Audytorium 17 |
|
|
|
Złote Jabłko dla Audytorium 17 |
|
2006-06-28
|
|
27 czerwca 2006, o godzinie 11.00 w sali ABC budynku Ministerstwa Gospodarki podsumowane zostały wyniki kampanii promocyjnej "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" Kampania uruchomiona została w 2004 roku i była kontynuowana w 2005 z udziałem Grupy Radiowej Audytorium 17 skupiającej 17 Rozgłośni Regionalnych POLSKIEGO RADIA w tym Polskiego Radia PiK.
|
Podczas uroczystego śniadania pod hasłem "Owoce współpracy", wręczono statuetki "złotych jabłek" - symboli zaangażowania w krzewienie idei patriotyzmu zakupowego.
Jednym z takich jabłek uhonorowano właśnie Grupę Radiową AUDYTORIUM 17
|
W wyniku kampanii ETNOCENTRYCZNEJ promującej polskie produkty i polskie firmy, pracodawców i kreującej trwałe postawy patriotyzmu konsumenckiego osiagnięto wzrost z 5 % w 2004 roku do 13 % w 2005 i 2006 roku konsumentow, którzy świadomie kupują polskie produkty. Według badań przeprowadzonych przez TNS/OBOP w tym czasie, spośród 64 % Polaków,
którzy deklarują chęć kupowania polskich produktów - 2,5 miliona konsumentów
wyrobiło sobie trwałe postawy patriotyzmu konsumenckiego.
Siła nabywcza tej grupy konsumentów ma wartość 5 mld złotych. Sukces kampanii "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" jest tym bardziej istotny, że to klucz do wzrostu gospodarczego poprzez przenoszenie preferencji krajowych na dobra krajowe oraz poprawianie nastrojów konsumenckich.
Grupa Radiowa Audytorium 17 - 17 Rozglośni Regionalnych, podobnie jak większość polskich mediow elektronicznych oraz prasowych, emitowała spoty reklamowe zwracające uwagę konsumentów na znaczenie patriotyzmu konsumenckiego, w odniesieniu do rynku pracy w Polsce.
Kampania tegoroczna będzie miała za cel budowanie wśród konsumentów dalszego wzrostu patriotyzmu konsumenckiego oraz niwelowanie różnicy pomiędzy deklaracjami chęci kupowania polskich produktów a faktycznymi zakupami.
|
|
wstecz
|
|
|
|
|
|
|
|