|
|
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi informacjami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z kraju i regionu |
|
|
|
Rusza akcja informacyjna, jak dbać o swoje prawa na wakacjach
|
|
2012-06-29
|
Jak zabezpieczyć mieszkanie przed złodziejami, jak chronić dane osobowe podczas podróży, ile jest czasu na reklamację nieudanego wyjazdu - m.in. o tym można przeczytać od piątku na stronach internetowych uczestników akcji "Przed wakacjami - co warto wiedzieć".
Specjalne poradniki dostępne są na stronach internetowych ponad 30 instytucji i organizacji.
Rady dla rodziców wysyłających dziecko na kolonie czy obóz znaleźć można na stronie www.men.gov.pl. O prawach dziecka podczas wakacji przeczytamy na www.brpd.gov.pl. O tym jak bezpiecznie korzystać z bankomatu i co zrobić, by zabezpieczyć mieszkania przed złodziejami informuje www.policja.pl.
Na stronie www.uokik.gov.pl znaleźć można porady prawne dotyczące umów. Jak wybrać odpowiednie ubezpieczenia doradzi www.rzu.gov.pl. Informacje o połączeniach telefonicznych za granicą znajdziemy na www.uke.gov.pl.
O towarach spoza Unii Europejskiej zwolnionych z cła oraz o obowiązku podatkowym osób pracujących w czasie wakacji za granicą dowiemy się z www.mofnet.gov.pl Prawa pasażerów poszkodowanych przez linie lotnicze poznamy na www.ulc.gov.pl. Tego co warto wiedzieć przed i w trakcie podróży koleją, jakie prawa przysługują pasażerowi oraz czego może oczekiwać od przewoźnika znajdziemy na www.utk.gov.pl
Jak sprawnie dotrzeć do celu i nie utknąć w korkach sprawdzimy na www.gddkia.gov.pl. Rady dla odbiorców energii przed wyjazdem na wakacje odszukamy na www.ure.gov.pl. Wskazówki na temat bezpiecznego wypoczynku nad wodą przeczytamy na www.straz.gov.pl, a zalecenia o zachowaniu się w lesie na www.mos.gov.pl.
Jak chronić swoje dane osobowe podczas wakacji podpowie www.giodo.gov.pl. Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych radzi, by zawsze udostępniać je z rozwagą i tylko te, które są niezbędne w określonej sytuacji. GIODO podpowiada m.in. czy przed sezonem urlopowym szef może żądać od pracowników, by podali swoje dane teleadresowe na wypadek konieczności nagłego powrotu do pracy. (PAP)
|
wstecz
|
|
|
|
|
|
|
|