|
|
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi informacjami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z kraju i regionu |
|
|
|
Klienci "Sindbada" i PLL LOT nie stracą biletów kupionych w Orbisie |
|
2010-09-29
|
Wszystkie bilety autokarowe komunikacji międzynarodowej "Sindbad", które zostały zakupione w biurach Polskiego Biura Podróży Orbis, będą realizowane zgodnie z umową. Klienci LOT-u także nie stracą swoich biletów.
Polskie Biuro Podróży Orbis złożyło do warszawskiego sądu rejonowego wniosek o ogłoszenie upadłości.
"Sindbad" zajmuje się m.in. międzynarodowymi przewozami autokarowymi; bilety na przejazd autokarami firmy można było kupować za pośrednictwem Orbisu. Firma poinformowała w środę, że klienci, którzy kupili bilety w biurach PBP Orbis mogą kontaktować się bezpośrednio z infolinią PBP Sindbad pod numerami: 801 22 33 44 oraz 077˙443 44 44.
PLL LOT, który także współpracował z Polskim Biurem Podróży Orbis poinformował PAP, że osoby, które za pośrednictwem Orbisu kupiły bilety na przelot, powinny skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Marta Marczak z biura prasowego LOT zapewniła, że turyści biletów nie stracą; będą mieli np. możliwość zmiany terminu podróży. (PAP)
|
wstecz
|
|
|
|
|
|
|
|