|
|
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi informacjami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z kraju i regionu |
|
|
|
3. miejsce dla reklamy Polskiego Radia PiK |
|
2010-06-07
|
Spot Polskiego Radia PiK zajął trzecie miejsce w konkursie na najlepszą reklamę radiową. Konkurs zorganizowany został podczas XVII Seminarium Reklamy Radiowej w Kazimierzu Dolnym.
O miano najlepszych rywalizowało 15 spotów reklamowych i autopromocyjnych z 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Nagrodzona reklama Polskiego Radia PiK powstała w dziale marketingu bydgoskiej rozgłośni. Jej autorką jest Barbara Maksellon - specjalistka ds.reklamy.
Podczas seminarium w Kazimierzu Dolnym specjaliści rozmawiali o sytuacji na rynku reklamy radiowej. Siedemnasta edycja Ogólnopolskiego Seminarium Reklamy Radiowej była czasem na podsumowania. - Kryzys nie odbił się aż tak drastycznie na tym rodzaju reklamy - ocenia Stanisław Celmer, dyrektor departamentu reklamy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Najbardziej w ciągu ostatniego roku przychody z reklamy spadły w radiach komercyjnych. Rozgłośnie regionalne prezentują się pod tym względem dobrze.
Organizatorem trzydniowego Ogólnopolskiego Seminarium Reklamy Radiowej w Kazimierzu Dolnym było Polskie Radio Lublin. (Radio Lublin i inf.własne)
|
wstecz
|
|
|
|
|
|
|
|